Operation hallonbladste är påbörjad!

Nu har jag varit och köpt hallonbaldste och sitter och dricker min första kopp! Hoppas att det hjälper och att Bebis kommer ut snart. Man kan ju inbilla sig att det kommer att gå fortare i alla fall :D

Jag ska skala räkor när jag har druckit upp. Ikväll blir det bakad potatis med skagenröra. Och det ska bli MUMS! Synd bara att det är så jobbigt att skala dom där förbaskade räkorna. Men det är värt besväret i slutändan! Och så har man ju Mattis hängande i byxbenet. Sötnöten min!

Imorgon jobbar Mats. Och sen ska vi hem till Tessa och Micke på middag. Trevligt! Jag ska lämna en nyckel till vår lägenhet. Så dom kan gå hit och mata kissarna om det är så att det behövs när vi ligger på bb. Dom har ju inte så långt hit så :)

Jag har varit hos Carro idag och fikat. Elliot var kinkig och grinig. Men han har börjat få tänder, så vi tror att det var anledningen. Han lyckades somna till slut i alla fall. Stackars liten, det kliar väl och gör ont i munnen! På måndag har jag bjudit hit Carro på lunch. Så får vi se om jag är hemma då eller om jag är på sjukhuset då kanske :D

Skala räka / Jåz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback