Dagen D

Jaha, då var den här då. Dagen för beräknad förlossning. Och ingen Bebis så långt ögat kan nå... SKIT OCKSÅ! Snart får det ta och hända något. Visst, jag har mina sammandragningar. Och ibland känns det ju lite obehagligt. Men inte gör det särskilt ont inte. Jag vill ha smärta! GE MIG SMÄRTA!
Känns just nu som att det aaaaldrig kommer att komma någon Bebis. Men som Birgitta sa; "det är aldrig några bebisar som blir kvar i magen". Nää, det vet jag väl. Men jag vill ha min Bebis här nu. Och mysa med.
Ikväll ska vi bara ta de lugnt, och inte göra nåt särskilt. Jag har köpt chips, så dom ska jag äta. Men gott samvete :D
Mats är ledig i helgen, så jag slipper sitta ensam. SKööönt! Det ska bli myshelg.
Imorgon ska vi åka förbi en liten sväng hos Pelle, Sofia och Viggo. OM vi inte ligger på förlossningen det vill säga :-)

Jag tror min Bebis har missuppfattat alltihop och tagit fel på datum. Eller så kanske det är väldigt mysigt där inne i min mage. Fastän det känns som att det borde vara trångt. Men vi tänker som så att nu är det verkligen slutspurten! Den är ju ute snart i alla fall. Inte senare än två veckor. Så snart är vi föräldrar! Det känns hopplöst måste jag säga. Men man ska tänka positivt! Annars kommer det aldrig någon Bebis :-)

Kom nu! / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback