I väntan på "mellis"

Jag sitter ute hos Bosse & Anna-Lena och väntar på att Mats ska komma hit med mellanmål. Vi har varit ute i garaget och målat köksmöbler, och då blev jag hungrig. Så nu åkte Mats ner till affärn för att hämta lite käk.

Riktigt bustråkigt väder ute idag. USCH! Grått, blåsigt och kallt, dock inget regn. Ronja står ute i vagnen och sover. Men hon var helt iskall om händerna stackarn... Men jag vill inte väcka henne och börja jävlas med tossorna. Det är ju vindstilla inne i vagnen, och hon är alltid kall om sina små händer.

Ikväll kl 17.30 är det visning på huset igen. Spännande! Mats pratade med Swedbank idag, och vi ska på möte där på onsdag kl 10.00. Och sen är det som sagt Nordea på torsdag kl 14.00. Uppdaterar om visningen senare eller imorgon.

Imorgon ska vi ut hit igen och måla. På onsdag ska vi på BVC igen. Undra hur mycket hon har gått upp nu? Kanske inte lika mycket som förra veckan. På torsdag ska vi på sjukhuset och göra hörseltest på Ronja. Men jag tror inte att det ska vara något fel på den :)

Hörrs / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback