Hurra hurra hurra hurra!

Idag är det fyra veckor sen vår älskade Ronja föddes. Känns som att hon har varit här för alltid, och ändå känns det som det var igår som förlossningen var... Konstigt det där!

Imorgon börjar Mats att jobba, efter fyra veckors ledighet. Kommer att kännas skitknas att vara ensam, men vi ska nog klara av det. Han fyller förresten år imorgon också, 31 år. Så jag och Ronja ska gå upp på stan under dagen och fixa en liten present. Vi hade sagt att vi inte skulle köpa något nu när vi köpt huset. Men Ronja ville handla till sin pappa."Moster" Tessa & Micke kommer förbi imorgon och käkar tårta också. Igår var farmor, farfar, faster och kusin här och Mats inkasserade lite presenter. Bl a ett presentkort på trävaror (för renovering av huset) och en kanonbra bok om hur man renoverar själv. Så nu ska huset bli fint! Men det är vissa dispyter om tapeter... Men jag ska nog övertala Mats!


På tisdag när Ronja fyller 1 månad är det 2 veckor kvar tills vi åker upp till Sundsvall. Då är det första gången morfar och moster träffar Ronja.





Här kommer 2 fina bilder på mina älsklingar som jag knäppte idag! Visst är dom söta? Observera dold reklam för ICA :D Det ska väl synas att man jobbar i butik, eller?

Älskar / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback