BabyBjörn- min räddning!

Ronja sitter i sin nya BabyBjörn-sele och sover nu. Jag älskar den och jag förstår inte hur jag någonsin har klarat mig utan den! Jag hittade den på Babyland igår, nedsatt från 799 till 499 kr. Snacka om fynd! Och dessutom är den i jeanstyg, hur snygg som helst. Passar två coola brudar som oss. Och pappa får också vara med på ett hörn! Så den ska ABSOLUT med nästa vecka upp till Sundsvall. På tal om det, inte många dagar tills vi far nu. Åh vad det ska bli roligt! Och min pappa hade varit och köpt en babysitter som vi kan ha till Ronja där. Perfa juh!

Igår var vi på återbesök hos audionomen på sjukhuset för att testa hörseln på Ronjas högra öra. Och nu blev även det örat godkänt. Skönt! Efter det sov hon som en stock så vi passade på att åka runt och kolla lite. Först Babyland som sagt och köpte selen och solskydd till bilen. Sen var vi på Lekhuset och beställde en spjälsäng. Likadan som Viggo, hur snygg som helst! Och så fyndade jag även där, ett spjälsängsskydd till halvapriset. Diskret smårutigt i rosa och vitt på ena sidan och rosaprickigt på vit botten på andra sidan. Kommer att göra sig så bra i hennes nya rum sen! Vi har funderat om med tapeter i hennes rum. Istället för gula Nalle Puh-tapeter så funderar vi på en rosa fondvägg och resten vitt. Det får gärna vara ganska kraftig rosafärg och kanske något mönster.

Idag har jag & Ronja varit hemma hos Carro & Elliot och fikat. Sofia & Viggo var också där. Väldigt trevlig ljuspunkt i detta mörker som kallas höst. Det regnar och är hur mörkt och kallt som helat ute. USCH! Riktigt ruggigt och Ronja har fått byta till tjockare overall.

Inte alltid / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback