Vem gömmer sig under filten?


Vem är det som gömmer sig under snuttefilten?


Ojdå, det var en jättetrött Ronja :-)



Det här gör vi om dagarna, ligger på soffan och softar :-D Nädå, lite nytta gör vi, eller i alla fall jag. Ronja är mest söt! Det är någon ny grej som hon har fått för sig nu att hon ska ha snutten över ansiktet. Hon blev inte så glad när jag tog bort den, men lite måste man offra för fotokonsten. Det är ju så roligt nu när jag ÄNTLIGEN har lärt mig att lägga in bilderna från kameran och in i datorn. Och nu gjorde jag det från systemkameran till och med! Då kan man ju uppdatera här varje dag med alldeles dagsfärska bilder. Perfa!

Nä, nu blev lilla Ronja ledsen här. Kanske är det magen som spökar... Hon har ju inte gjort nr 2 sen i förrgår. Så det börjar bli dags nu.

Nä, jag msået gå och trösta henne. Jag får återkomma senare.

På återseende / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback