Laga mat snart

Jag har skalat potatisen. Den bara väntar på att få kokas nu. Ska fixa iordning kycklingen. Ska testa nytt recept från Carro idag. Spännande! Ronja sover fortfarande.

Ja, igår var i vårt hus! Och det var precis samma bra känsla när jag klev in i hallen. Detta kommer att bli toppenbra. Och gissa om man längtar ännu mer nu?! Tidigare på dagen hade vi varit och kollat på tapeter, så nu kunde jag "tänka in dem" på väggarna. Jättebra personal där vi var och hjälpsamma. Fick många bra tips. Så dit kommer vi att gå när det är dags. Vi har bestämt oss tror vi för en tapet till Ronjas rum. En rosa med rosa moln från Sandsbergs tapeter, kollektionen Kaspar och Saga. Sen har jag ju en massa grejer runt om på nätet som jag spanat in till hennes rum. Och så måste det bli en tur till IKEA för jag har sett möbler där. Åh, kan vi inte flytta nu!

Nä, nu ska jag göra lite nytta igen.

Hörrs / Jåz

Slänger in en bild på söt-Ronja. Visserligen några veckor sen, men hon var söt då också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback