Dagens, gårdagens och tisdagens Ronja

Idag gymmar Ronja med sina Mumin-troll Och IKEA-mobil. Skoj tycker hon!


Igårkväll satt Ronja vid datorn med pappa. Hon var så söt så jag var tvungen att knäppa några bilder!



I tisdagskväll efter maten satt Ronja i pappas knä och myste!



Annars gör vi inte så mkt idag. Tråkigt väder! Vi ska gå på Konsum och köpa mjölk så vi kan göra pannkakor när Mats kommer hem. Och med min mammas hemgjorda hallonsylt. SUPERGOTT! Min mamma är bra till en del saker i alla fall :-D
Nu får vi hoppas att Ronjas farmor surfar in och läser detta och kollar på nya bilder på guldklimpen. Hej hej farmor, säger Ronja.
Imorgon blir det julstädning och pyntning. Åh, vad roligt! Det blir så mysigt och en speciell känsla. Lite tråkigt är det i och för sig eftersom det inte blir någon julgran. Vi hade ju planerat att ha julgran för första gången i år när Ronja kommit. Men nu känns det rätt onödigt när vi ska flytta 31 januari. Vi får ha julgran nästa år i vårt hus! Och dessutom så kommer Ronja ändå inte att minnas någon gran.
Här poppar vi en härlig blandning av Goo Goo Dolls, Lasse Winnerbäck och Tom Petty (mest för att Johnny Depp är SÅ snygg i "Great wide open"-videon). Kanske ska spela lite Oasis för Ronja, bara för att reta hennes pappa :-P
Jaha, då har jag gjort dagens plikt som bloggare. Vidare går dagen.

Tack å hej / Jåz

Kommentarer
Ronja Alvåg

Jag vill inte lyssna på oasis. Tom Petty är mycket bättre.

2008-11-28 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback