Nytt år- ny start på det nya året!

Vi hade en trevlig fest här hemma på Trädgårdsgatan med hela gånget. Barn, hundar och massa folk i en härlig blandning. Vi bjöd på en trerätters middag som var uppskattad av alla, till och med Per som inte gillar fisk så mkt i vanliga fall. Alla älskade min bananpaj än en gång och slevade i sig. Själv var jag så uppe i varv av att anordna allt att jag knappt fick i mig något. Man glad var jag ändå :)
Dom med småbarn gick hem ganska tidigt efter 12-slaget, men Per & Carro stannde till halv tre. Killarna spelade tv-spel och jag & Carro satt och pratade bebis och surfade runt och läste om matnyttigheter inför den kommande bebisen. Magen är ganska stor nu och Knodden rör sig därinne säger Carro. Jag har själv inte känt den än, men snart hoppas jag på att få göra det!
Idag är jag ledig men Matsa jobbar. Jag har lovat att röja upp lite mer efter festen. Och så ska jag springa upp på stan en sväng och kolla runt lite. Strax efter 16.30 ska jag träffa Carro på Kuriosa för en fika!

Tjingeling! /Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback