Dagens gullunge!

Här kommer dagens bild på Ronja i fin ny body från farmor och farfar och tuffa julklappsjeans från mamma och pappa. Och så den roliga blomskallran från mormor och morfar. Och icke att förglömma, strumpor från Elliot så klart!
Jag bara älskar jeans på små bebisar. Det är så himla gulligt! När hon blivit några månader större ska jag köpa hängelbyxor. Fick HM-katalogen med Posten idag. Jättesöt body med Hello Kitty som jag blev sjukt sugen på. Hello Kitty är min absoluta favorit. Vilken tur för mig att hon finns på så gott som alla små tjejkläder. Och vilken tur att jag fick en tjej! :-D

En liten muntergök till unge nu när hon har sovit, fått fräsch blöja och ätit lite. Mammas lilla solstråle!

Imorgon ska Ronja uppleva sitt allra första nyårspartaj. Och hon har den perfekta partyoutfiten. Bilder kommer senare i veckan. Hon kommer att vara SÅ fin. Fast jag kom just på att hon har yttligare två söta klänningar som hon skulle kunna ha... Hmm, nu blev det svårt! Inte nog med att man ska ha svårt att bestämma sitt eget klädval, nu ska man våndas för hennes också. Skit också! Hade varit mkt bättre om hon hade varit en han. Då hade det inte alls varit detta dilemma. Jaja, jag ska väl rådgöra med Mats så får vi se vad vi ska hitta på att slänga på henne. Hon är ju söt oavsett vad hon har på sig så... :-)

Until next time... / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback