Då var vi där igen

Idag har vi varit hemma hos Tessa & Micke och bakat igen. Och byggt ett till pepparkakshus. Tessa var ju också tvungen att få ett hus. Det blev kanonfint. Vi gjorde lite annan dekoration på detta huset. Ronja var duktig och sov i vagnen på balkongen större delen av tiden faktiskt.

Dagens bilder! Liite brända pepparkakor, i vanlig ordning när det gäller mig och Tessa.






Huset färdigt!




Igårkväll var Tessa ensam hemma och ville inte vara det på en fredagkväll. Så jag & Ronja ryckte ut och umgicks en stund, Ronja i sin nya stjärnpyjamas och jag & Tessa i sunkiga helgkläder. Och en massa godis och onyttigheter. Mys!


Vi såg på Idol. Rätt att Kevin vann. Han är bäst! När vi satt där och tittade så tyckte jag att jag kände igen en av dansarna. Var det inte Johan? Jag & Tessa satt och dividerade hit och dit. Men så fick jag ett sms av Terre som bekräftade att det var Johan. Fan vad skoj för honom! Jäkligt häftigt måste jag säga. Fullsatt Globen liksom. Go Johan go!

Ronja fick sitta i Mickes famn en stund idag. Dom kollade på teve. Skoj tycker Ronja!


Julfin liten Vira vovve var jag tvungen att knäppa bild på också så klart. Merry x-mas!


Nä, gnällig bebis kallar. Imorgon blir det adventmys hos Karin & Anders!

Vissa har sitt på det torra, i alla fall till hälften / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback