ÄNTLIGEN är baket färdigt

Puh! Helt slut av denna dag. Började vid elva då vi drog ut till Husby för att visa upp Ronja i affärn. Sen for vi hem till Ronjas farmor och fikade. Sen var det plattan i mattan hem och påbörja lussebak. MEN, vad gjorde Josefine? Jo, hon GLÖMDE sockret! HUR DUM FÅR MAN BLI?! Jag hade Ronja i babysittern inne i köket när jag höll på. Och hon började gråta, och skrika som en galning och tårarna sprutade på henne. Men jag var ju tvungen att göra klart degen och sätta den på jäsning. Och mitt i allt kaos så glömde jag sockret. Jag blev så himla stressad av att Ronja skrek så det flög ur min hjärna. Jag skulle ju snabba mig för att kunna ta upp henne och amma. Och mitt i det så glömde jag. Gissa om jag blev förbannad?! SKIIIT. Men nu har jag gjort en ny sats.
Mats har ju som sagt städat badrummet. Och det skiner som nytt nu. Superfräscht!

Imorgon: rulla köttbullar, göra köttfärssås, torka golv. A lot to do and less time to do it in.

Go natt / Jåz

Kommentarer
Jennifer

hej min vän!

va tråkigt att du inte kommer hem till jul! Men jag förstår att de måste va skönt att alla kommer till dig istället. Va duktig du är som bakar och står i....önskar jag va lika huslig som dig jossan!! kommer jag nog aldrig bli haha. De skulle va så roligt att träffa dig...och lilla Ronja såklart, hon är ju verkligen hur söt som helst!. Jag hoppas att vi kan ses nåt till sommaren iaf :) Hälsa hela familjen från Jenkan och ha en riktigt God Jul!!

Kramar

2008-12-20 @ 23:48:58 | http://jenniferbluckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback