Jobbet, stallet, duscha, sooova....

Va på stallet en sväng med Tessa förut. Vi va bara ute och gick med honom idag eftersom Tessa tränade igår. Han gick bara SÅÅ bra för Ebba igår. Men det finns mkt kvar att lära sig. Det var bra att jag satt med och lyssnade vad hon sa så att jag också vet vad jag ska träna på när jag rider.
Imorgon jobbar vi 7:00-19:00, sen är vi lediga!! På lördag är det dop för Teo i Styrstad Kyrka. Mats ska fota så vi ska vara där lite tidigare. Innan dess ska jag upp på stan och lämna tillbaka bågarna som jag har lånat hem. För ÄNTLIGEN ska jag köpa nya glasögon och ÄNTLIGEN ska jag få linser! UNDERBART! Bågarna som jag har bestämt mig för är såå snygga. På skalmarna är det blommor! Sen ska jag även boka klipptid på lördga när jag är på stan. Nu ska jag bli snygg.... eeehhh, ja, ni fattar! Jag ska nu permanenta mig hade jag tänkt. Om Jeanette tycker att det är en bra idé. Vi får väl se! Men jag hoppas att jag kan göra det för att det skulle bli skitbra. Och dessutom är jag så fruktansvärt less på mitt hår/frisyr/färg/ALLT! Jag hade tänkt att Tessa ska få färga och slinga efteråt. Tänkte vara snygg tills mor, far och syster kommer. Och tills Mats fyller år!
Nu på lördagkväll ska vi över till Tessa & Micke på middag. Sen går Mats hem och spelar tv-spel och resten av oss förfestar och går ut! Och dansar JÄRNET! Skoj! Mindre skoj är dock att det är städning i stallet på söndag. Men vi har sagt att vi inte kommer att komma kl 10 utan lite senare! Efter städningen ska vi köra med Ponte. Nä, nu sooooova....ZZZZZzzzzzZZZZZzzzzz!

Zzzznark/Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback