Ännu en dag...

Ojdå, precis en månad sen jag skrev sist idag. Måste skärpa mig. Men jag har tusen saker för mig känns det som. Jobbet, stallet, hinna slappna av och vara med Mats, umgås med Tessa, träffa Jojjo och festa.
Igår var jag ute och red och han gick som en klocka! Ikväll skulle Tessa rida. Undra hur det gick och hur han var idag?
Imorse hämtade jag ut min och Tessas biljetter till Globen Horse Show! ÅH, vad det ska bli roligt! Så nu ska vi bara boka hotellrum. Sen är allt klappat och klart! Synd bara att det var precis samma helg som det är  personalresa till Göteborg. Gå och se Peter Johansson och bo på fint hotell. Men men, Mats får väl bo med Willy då för Frida är ju inte med. Men vi får fixa någon som kan mata katterna då eftersom både jag och Mats är borta. Men det ska nog ordna sig.
Imorgon jobbar vi 8-19:15. Skoj? Nja. Men nu är det sannerligen inte långt kvar tills vi börjar stänga klockan 18 på helgerna. JAG LÄNGTAR!
Nästa helg ät vi lediga och då blir det dop för Teo på lördag. Och sen på kvällen kanske det blir middag hos Tessa och Micke i deras nya lägenhet. Och fest med utgång! Om det inte blir filmvisning med personalen. Men nu hade jag faktiskt bestämt med Tessa först. Det ska bli skoj att se hur fint dom har fått det i den nya lyan. Och jag hoppas få komma hem till Pelle och Sofias nya lägenhet snart. Vi skulle försöka träffas nu snart innan ungen ploppar ut :D Usch och fy... Nu är jag trött! *gäsp* Nu ska jag hoppa i duschen sen i sängen, med en duns!

Gonatt! /Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback