Städdag...

Idag är vi lediga. Vi har varit nere i källaren och städat undan en hel del! Så det blev mkt plats över nu. Underbart! När Mats har spelat klart på sitt tv-spel ska vi åka till returpunkten och slänga lite skit som stod där nere.
I måndags var vi på en visning av ett hus. Ute i Husby då så klart, Mysingevägen 9. Läget och tomten är kanon, men fy f*n vad det luktade där inne! Gammalt piss. Fruktansvärt! Så det man skulle behöva göra om man skulle köpa det är att riva ut allt och renovera, innan man ens kan flytta in! Det blir alltför dyrt. Men som sagt...läget är kanon! Men det kommer nog fler chanser.
Imorgon förmiddag ska jag iväg och rida hade jag tänkt. Hoppas han är pigg och fräsch! Och att det inte regnar.
I lördags kom lilla Viggo till världen, Pelle och Sofias lilla knodd. Underbart söt på bilderna och mamma upp i dagen :D Längtar tills vi får åka dit och hälsa på dem. Men det är den tredje killen nu, först Teo och Emil och nu Viggo. Nu får jag och Mats styra upp snart och fixa fram en liten tjej. Hoppas att vi får en flicka... Jag vill så gärna ha det! Men jag blir nog glad vilket som har jag en känsla av :)


Snörvel / Jåz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback