Mitt nya kall i livet...

Jag har nu funnit ett nytt kall i livet. Sitta å fika på Skafferiet. Absolut bästa stället! Supermys juh!
Igår kväll var jag på bio med Jojjo, såg Hata Göteborg. Den var siså där. Blev lite besviken. Men vi balanserade upp det hela med en lång mysig fika på Skafferiet, med varm blåbärspaj och latte med coccos. Jättetrevligt! Så himla roligt att jag har haft tid att träffa Jojjo så mkt denna vecka. Imorgon blir det fika IGEN med henne vid halv åtta. Stackars Mats... Han ser inte mkt av mig mellan jobbet, fikastunder & promenader med Jojjo, shoppingrundor med Tessa och stallet med Tessa. Men vi har hela livet sen att sitta å glo på varandra :D
I söndags var jag å red. Först på sandplanen, sen en liten sväng runt åkrarna, för att bekanta mig med området. Så att jag så småningom ska kunna rida själv. I tisdags var jag och ute på en sväng, men denna gång i skogen. Vi galopperade fram mellan fälten som en svart-vit pil av päls...INTE! Det går SÅ LÅNGSAMT för honom! HAHA! Men jag gillar honom ändå. Han är cool, lilla Pontiac! Som Matsa sa, då är han något för honom. Lagom snabb! :D Han ska väl hänga på å rida någon dag! SKOJ!
Nu ska vi snart dra lakan... ORKA! Jag längtar till mys-fika med Jojjo imorgon... Om du läser; *puss* ;)

Hörrs / Jåz

Kommentarer
Johanna

Daaarling. mysfika. och mysutgång, haha så kanske man inte kan säga, men de va väldigt mys ialla fall. en underbar kväll. även om de saknades nån, men du va ju där iaf, o de va ju huvudsaken, lr hur;) *Love u* ska snart gå o hämta min cykel, och lämna dina grejor, om ja orkar. suck är alt idag. stackare som måste jobba.. PUSS

2007-06-30 @ 12:58:32 | http://theredroses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback