Long time, no see!

Alldeles för länge sen jag skrev nu. Jobbar ju järnet, så jag har inte hunnit. Nu har vi faktiskt varit lediga hela helgen. Om en stund ska vi fara ut till landet och hälsa på Bosse & Anna-Lena. Sen ska jag förhoppningsvis hinna träffa Tessa. Kanske dra till stallet å rida :) Hon har "skaffat" en häst till mig att rida. Så det ska bli spännande! Då kan vi rida ut tillsammans juh! Vilken kanonsommar i sådana fall! :D
Om exakt två veckor idag så drar vi till Sundsvall. Vi sitter nog å kör vid den här tiden då. Åh, vad det ska bli skoj! Vi längtar båda två. Kissarna längtar också, för då får dom vara i Glädingstad hos farmor och farfar. Så då är dom nöjda. Och så kan de skaffa sig lite fästingar... :S
Midsommar var lyckad. Trots att tjejerna förlorade i kubb tre av fyra ggr :S Men glada var vi ändå. Vi hade ju en bebis i vårt lag ;D Spännande med det! Han/hon är beräknad till början av november! Alldeles för lång tid att vänta!
Nu ska vi dra.

.over and out / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback