Why in Gods name, WHY?!

Det är fint väder ute, och jag är naturligtvis sjuuuk! Skit också...
Jag som skulle åka till stallet och rida ikväll. Och Jojjo frågade om vi skulle ta en promenad. Men icke...
Men huvudsaken är att jag är pigg tills på lördag. Då är det 30-års fest för Per. Och först hade jag ju annat för mig och dessutom jobbade vi till 19:15. Men nu hade Mats ordnat så vi får gå hem klockan 13 på lördag. Så jag smsade Carro och sa att jag skulle komma med Mats ändå. Då sa hon bra och att det inte var samma sak utan oss :D Inte lätt att vara oumbärlig.
AnnaLena ringde nyss. Dom var på väg till Söderköping för att strosa lite och ta en glass. FAN! Jag kan helt ärligt säga att jag HATAR att vara sjuk! Suger juh!
Fick klartecken för min & Carros margarita-kväll! PERFA!

Tjing / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback