Dop blev bröllop som blev...

                                                                 




*Värdparet Lotta & Mattias*Alla vill känna mamma Sofias bebis sparka* Jossan & Carro-mys i soffan (Tove sov)* Pear antastar min stackars pojke* Jag äter pappa Pelles huvud, MUMS* Födelsedagsbarnet Mattias buggar med sin dotter Tove 3 år*


Vilken fest vi kom på igår då! Okej, det började med dop i St Anna gamla kyrka för Emil Olivio. Ett dop som senare blev bröllop som ingen visste om! Så nu är det Karin Göthe. SKOJ! Sen var det lunchbuffé ute i stugan. En HEL MASSA folk som jag aldrig hade sett förut. Jag kände mig malplacerad & mådde lite kasst. Därifrån drog vi vid 17 för att hinna till Mattias 30-års fest som började klockan 18. Vi var rätt möra i kropp och själ efter att ha skakat hand med ca 30 st :S Så vi tänkte att det blir nog tidigt hos Lotta och Mattias, dom har ju småbarn och så där. Tji fick vi! Vi kom hem halv två inatt och dom var en och en halv bag-in-box och X antal öl fattigare. Vi hade så skoj! Bilderna är väldigt snälla, den som vill se de tunga grejerna får kontakta mig ;D En väldigt trevlig kväll! Om två veckor ska jag & Carro dricka margaritas, spela twister och kanske gå på en liten lugn krogrunda. Om vi inte hinner däcka :D Haha, nä så illa blir det väl inte får vi hoppas. Vi är så ambitiösa så vi tror till och med på efterfest :D


Peace / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback