Sjukstuga igen!

Jaha, här hemma är tre fjärdedelar av familjen krassliga. Freja är inne på sin andra penicillinkur på 4 veckor, öroninflammationen har kommit åter. Mats är genomförkyld sen i söndags efter att precis har blivit kvitt den där hemska hostan som han har haft sen i början av februari. I onsdags eftermiddag var det min tur att börja hosta och frysa. Nu är förkylningen ett faktum även på mig och jag har TILL OCH MED feber! Har inte haft över 37 grader på 20 år ca, men nu slutade tempen på 38,7. Inte undra på att jag känner mig lite trött och frusen :-D Är ju som sagt inte van att ha feber, så jag känner inte riktigt igen tecknen.

Nu blev ju detta ett väldigt trist inlägg, men det kan inte hjälpas. JAG ÄR SÅ HIMLA LESS PÅ DETTA!!! Nu vill jag ha vår och sommar utan sjukdomar.

Tror jag ska lägga mig under täcket igen... Brrrr!


Kommentarer
Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Usch för feber och andra tråkigheter!! Jag känner mig inte heller helt på topp och är orolig för att det ska bli nåt mer av det. Hoppas att jag vaknar pigg imorgon! krya på dig nu! kram

2013-03-08 @ 22:36:16 | http://sarasrum.blogg.se
Åsa

Samma här - hosta, halsont och fryser! Måste vara det bacilltätaste året någonsin det här! Hoppas ni kryar på er snart, massa kramar!

2013-03-09 @ 15:26:33 | http://ebonite.se/esa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback