Mina små påskkärringar

Idag har Ronja och Freja varit påskkärringar, eller i alla fall Ronja. Freja vägrade att ha på sig kläderna. Vi målade henne efter bilden var tagen och tog av kläderna, så hon var lite med i gamet ;-)
 
Elakt av mig att tvinga på henne kläderna och sen att syrran tog kort, men jag ville så gärna att hon skulle vara påskkärring. Men man ser ju klart och tydligt på bilden vad hon tyckte om det :-D Vi målade henne som sagt, men det fick jag ingen bra bild på tyvärr.
 
Himla söta var dom i alla fall tjejerna när vi åkte till Birsta City för att inhandla påskpresenter till tjejerna. Jag hann även med en liten sväng in på Panduro Hobby och drömma mig bort bland alla härliga scrapsaker. Åh, jag önskar att jag var miljonär och kunde köpa allt jag vill ha!
 
Nu ska jag och syrran gå en sista sväng med hundarna, sen är det dags att sova. Imorgon ska vi åka iväg och grilla korv och åka stjärtlapp/pulka. Hoppas på samma fina väder som det var igår och idag!
 
God natt och glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback