Kylslaget ute idag!

Fy tusan vad kallt det är ute! Imorse när jag åkte till dagis med Freja så var det -19! Skandal! Men himla fint har det ju varit med molnfri himmel och strålande sol.

Ikväll har jag varit och ridit, och påpälsad till tusen var jag. Man kan knappt röra sig, men jag frös inte i alla fall. Min hosta mådde dock inte så bra av kylan :-( Tur att jag ska vara hemma och vabba med Ronja imorgon så jag kan vårda den och hoppas den försvinner snart. Ronja får vara hemma imorgon eftersom hon fick feber på tisdagseftermiddag och var rätt risig igår. Imorse var hon feberfri men hon var hos farmor ändå. Hon var pigg och dom var ute och matade fåren och lekte lite. Dock hade hon 38,1 innan jag åkte på ridningen, så vi blir hemma. Freja ska på dagis i alla fall. Hoppas hon klarar sig från fler sjukdomar nu... Skulle väl vara vår otur om hon drar på sig en släng magsjuka nu. MEN, det gör hon inte! Positivt tänkande :-) Vi ska hålla oss friska ett bra tag nu!

Dags att sova nu! Måste bara slänga in denna underbara bild på tjejerna. Jag bara älskar den! Den visar Frejas rätta jag; BUSIG! :-)


Kommentarer
Tuss

Håller alla tummar jag har för att ni ska få hålla er friska nu, så att vi kan ses till påsk:) Men efter alla era sjukdomsturer borde ni vara skonade nu kan man tycka!!! :)

Kramar till finaste flickorna<3

2013-03-15 @ 19:49:20 | http://unaanima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback