Kräksjukan har invaderat vårt hem...

Jaha, som att vi inte har haft nog med sjukdomar så tog jag och fick lite kräksjuka igår. Och nu på morgonen har Mats blivit dålig. ÅÅÅÅHHHH, jag orkar inte mer snart!
Jag och barnen ska ju åka med tåget upp till mina föräldrar på tisdag, så jag var EXTRA orolig att vi skulle åka på det den här gången. Nu återstår det bara att se om tjejerna blir dåliga...
Med tanke på att de senaste gångerna vi har varit uppe hos mamma och pappa så har vi varit sjuka, så ville jag ju nu åka upp och vara frisk och kunna göra saker. Men kräksjukan hade tydligen en annan plan...
 
Håll tummarna för oss är ni snälla...
...att vi ska komma iväg på tisdag.
...att barnen klarar sig.
...att ingen av dem blir sjuka på tåget eller hemma hos mamma.
 
Jag vill ju så himla gärna komma iväg!
 
Usch vilket tråkigt inlägg.

Kommentarer
anonym

hej. köp semper magdroppar på apoteket och ge tjejerna de får alltid våran tjej när de går magsjuk på dagis.

Svar: Tack för tipset!
Josselyn

2013-03-24 @ 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback