Eftermiddagen på Böleängen

Vid 14 kom jag och tjejerna fram med tåget och då stod morfar/pappa och mozza/syster på tågstationen och mötte oss. Vi klarade oss hela vägen fram utan en enda spya! :-D Och än så länge är det ingen som har kräkts. Hoppas det håller sig så. Dock var barnen trötta efter en tidig morgon (6.00) och lång dag med resande, så dom slockande för en stund sen. 
Det var mysigt att komma hit och träffa familjen. Och framför allt var det roligt att komma hit med frisk och pigg Freja som var glad och kramig med mormor och morfar. Senaste gången så var hon ju sjuk redan när vi kom, och hon var ledsen och mammig och pappig hela veckan. Mormor och morfar ville hon INTE vara hos. Trist för oss alla! Men nu var det andra bullar. Så roligt att se :-)
 
Jag har med mig systemkameran och har passat på att fota lite i eftermiddag. Här kommer ett smakprov...
Den här bilden älskar jag! Hon gjorde den där minen varje gång jag tog en bild. Hon blev irriterad på blixten i ögonen! Då var mormor smart och tog på henne solbrillor, därav den bilden.
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Pappa jobbar och mamma ska på sjukhuset, så det är jag, syrran, barnen och hundarna hemma och vi är billösa. Det får bli något i krokarna, säkert en promenad med hundarna om vädret tillåter. Vi tar dagen som den kommer och softar lite så här första dagen :-)
 
Hoppas på att vara fortsatt flitig med kameran så jag har något att visa er. Vill också ha lite fina bilder att framkalla så jag kan scrappa dem. Mitt senaste obsession ;-) 

Kommentarer
Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Så skönt att ni än så länge håller er på benen. Håller tummar o tår att det ska fortsätta så =)

2013-03-26 @ 22:08:30 | http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback