And on it goes...

Ja, sjukerierna fortsätter här hemma... Jag har haft feber sen i fredags som sagt och det vill inte ge med sig. Tungt för en kropp som inte har haft feber på så länge. Men jag hoppas att morgondagen ska bli en vändpunkt! Freja ska till dagis igen efter sjukdomsperioden och Ronja är ju frisk så hon ska också iväg. Detta ger mig några värdefulla barnfria timmar att ta igen mig på, för jobb det blir det inte.
Jag vill vara frisk på torsdag så jag kan rida då. Fick ju ringa och sjukanmäla mig sist, och jag vill inte missa mer!

Nä, nu ska jag sova bort det här! God natt mina vänner :-)

Mina kalasbrudar i fredags när dom skulle till kusin Emil och fira stora 6-års dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback