Bröllopsskor!

Idag var vi på Birsta och letade klänning åt mamma som hon ska ha på bröllopet som vi ska på i sommar. Hon hittade faktiskt en till slut och den är fin!
Jag hittade ett par superfina skor som kommer att passa kanonfint till min Berry dress. Jag hittade dem på Indiska av alla ställen. Det är en affär som jag ALDRIG är inne i, men idag var vi desperata och gick in i ALLA affärer, och där stod dom och väntade på mig. 199 kr, det är lagom det ;-)
Dom är korallfärgade och jag hittade en snygg kofta i EXAKT samma nyans. Måste piffa upp klänningen med lite färg! När jag kommer hem ska jag inventera smyckeförrådet. Vet att jag har ett snyggt halsband från Lisbeth Dahl som skulle passa fint till outfitten. 
 
Jag är nöjd! :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback