Vilken konstig vecka...

Vi har haft en lite knasig vecka som har tagit en del på krafterna. En nära vän till Mats och familjen med för den delen var med om en hemsk olycka i söndags och veckan har präglats av oro. Alla mina tankar går till dem! Men allt kommer bli bra så småningom. Imorgon ska Mats åka och hälsa på honom på sjukhuset.

Nu är det i alla fall helg och sovmorgon! Skönt det! Jag har haft ett intensivt veckoslut på jobbet med månadsskifte och allt vad det innebär, så jag känner mig helt speedad. Hoppas kunna slappna av och sova snart för det har inte blivit mycket av den varan i veckan.

Imorgon måste jag in och fixa några sista saker inför måndagens avresa mot Timrå. Då ska det firas en sen jul och vi ska träffa härliga vänner, och familjen så klart! Annars är det städning som gäller i helgen. Gillar att lämna ett välstädat hem när jag reser bort. Det är så himla mycket trevligare att komma hem till. På söndag ska dessutom allt packas och fixas. Vi ska nämligen jobba på måndag 7-12, och vi vill kunna åka direkt efter det. Men då måste ju allt bli klart i helgen.

Var tvungen att tvätta Ronjas overall idag eftersom den var skitig (dom har åkt på mage i en lerbacke tidigare i veckan) och idag hade dom dessutom badat (!) i en stooor vattenpöl, så den var dyngsur! Även skor, strumpor och byxor var helt genomblöta, så det var bara att starta tvättmaskinen när vi kom hem idag. Vill ju att allt ska vara fräscht när vi åker!

Har även hunnit med ett besök hos min frisör idag och fått lite härlig färg i håret. Så nu ser jag lite mer ut som en normal människa igen :-D


Kommentarer
Åsa

Snyggt!

2013-02-01 @ 23:03:49 | http://ebonite.se/esa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback