Näste man faller...

Jaha, tur för näste man att falla offer för denna hemska sjukdom. Mats har börjat.
Hoppas hoppas hoppas att Ronja antingen klarar sig (känns som en utopi) eller får skiten snart, så vi är klar med denna jävla sjukdom innan vi ska åka på fredag!

Så det blir väl inget jobb eller dagis denna vecka heller. Det börjar bra med jobbstarten... Har jobbat typ tre dagar sen jag började! Men men, det är ju så det är tyvärr med småbarn på dagis.

Håll tummarna för oss, att vi är friska när vi ska åka på fredag! OCH HÅLL DOM HÅRT!

Tack på förhand.

Jag slänger in ett par bilder på tjejerna från förmiddagen idag, för att "lätta upp stämningen". Mina söta fina tjejer! Hoppas vi kan åka flygplan på Ronjas födelsedag. Hon har pratat om det hur länge som helst!


Kommentarer
Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Men usch usch usch!! Ta nu hela veckan hemma så ni blir friska innan ni ska på planet! Håller tummarna!!!

Svar: Det kan du lita på att vi ska! Bara vara hemma och bli FRISKA för jag vägrar att någon av oss är sjuk då!
Josselyn

2012-09-16 @ 11:42:25 | http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback