En Molly flyttade ut...

...och inte mindre än två nya flyttar in!
 
Äntligen ska jag äga en Wig Wam dress i almost black! Det blir min tredje (gillar trios tydligen) till samlingen. Det bor redan en i färgen velvet och en i färgen lite powder här hemma. Och jag ÄLSKAR dessa klänningar! Modellen passar mig som handen i handsken och dom två jag har är flitigt använda.


Dessa två Wig Wams bor redan i min Mollyrob.
 
En New jersey dress i rose flyttar också in! Den gav jag 211 kr för. Ett kap skulle jag vilja säga! Kommer att bli välanvänd när vi åker till Mallis (om 9 dagar)!

 
Min T88 dress fick flytta nu. Jag älskar den, men den har "tjänat sitt syfte" här hos mig, och det var dags för den att få flytta till någon som har glädje av den igen. Jag fick bra betalt för den, så jag är nöjd. Den var dyr i inköp och min allra första Molly. Kändes lite konstigt att sälja den klänning som tog "min Molly-oskuld", men det var tvunget. Den bara hängde i garderoben och tog plats.

 
Försöker även sälja dessa:
 
500 kr respektive 999 kr för dessa juveler. Samtliga tags finns kvar. Fräscha och endast använda ett fåtal gånger. Den översta är strl 1 (liten i storleken, mer en 0) och den andra är storlek 2 (också lite liten i storlek, då jag fick gå upp från 1 till 2 i denna).
 
Håller också på att sälja en tröja åt Mats från Post Fire Dew (Odd Mollys herrkollektion):

 
Den är ny och oanvänd (Mats tyckte inte om den) och tags finns kvar. Strl 4 (XL). 1000 kr för den.
 
Hoppas på att håva in lite pengar så jag kan köpa lite nytt ;-) Finns fortfarande drömplagg som jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback