Bröllopsdrömmar...

Ja, jag vet att vi redan är gifta! :-D Men vi har pratat om att göra någon form av förnyelse av våra löften när vi firar 10 år. Och jag har redan bestämt vilken klänning jag ska ha (typiskt tjejer!) och jag vet vilka låtar jag skulle vilja ha.
 
Utan dina andetag - Carolina Wallin Pérez (orginal: Kent)
Vart jag än går - Stiftelsen
God blessed the broken road - Rascal Flatts
 
Har en dröm om att göra detta utomhus i stugan ner mot vattnet. Nackdelen när man ska vara utomhus är ju att man är så beroende av vädret... Jaja, inget jag behöver bekymra mig för idag :-D
 
Denna klänning ska jag i alla fall ha då:
 

 
Alternativt i vitt, men jag tycker powder är snyggast och jag vill inte ha det så formellt. Sen vill man ju kunna använda klänningen annars också, och då känns det mer som en gångbar färg.
Men sen gäller det bara att få tag i en också... Så om någon har en Berry dress i powder, storlek 0 liggandes hemma så är jag aspirant på den ;-) Älskar denna klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback