Jobbdag med romantiskt avslut

Idag har jag jobbat 9-19.15. Är ganska slut i knoppen nu. Men jag avslutade på bästa sätt med att se på Bodyguard. Jag ÄLSKAR den filmen! Den är så romantisk, Kevin Costner är galet snygg och musiken är bra. Det var ett bra avslut på dagen! Men nu är jag trött. Hoppas bara att jag får sova ordentligt inatt! Är inne i en period då jag sover så himla dåligt på nätterna. Imorgon måste jag vara pigg för då kommer Carro och barnen ut på en trevlig playdate :-)

Så god natt vänner! :-)

Glaskiten tidigare idag när Mats väckte henne efter förmiddagsvilan. Älskade onge! <3


Kommentarer
Tuss

Finaste, gladaste, gotjejen. Gu va jag längtar till vi ses:)

2012-03-19 @ 08:21:11 | http://unaanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback