Allt är återställt!

Nu är Mats hemma och allt är som vanligt igen. Skönt! :-)

Imorse efter att jag hade lämnat Ronja på dagis så susade jag och Freja in till stan och mötte upp Tessa och Julia. Vi fönstershoppade mest, men nåt litet shoppade jag. Och så käkade vi god lunch. Himla trevligt var det! Och jag såg en massa fint till båda tjejerna, men det får vänta tills pengarna rullar in igen ;-) Ronja skulle behöva en hel del sommarkläder eftersom allt som hade ifjol är för litet nu. Hon har ju alltid växt ganska långsamt, men senaste året har det rasat på ganska snabbt. Så nu är 86/92 för litet (det mesta iaf) och det är 98/104 som måste inhandlas. Klänningar, leggings, linnen/tischor, skitsnygga beiga chinos som jag spanat in på HM, nån liten tunn kofta, en keps att skydda lilla huvudet mot solen med. Och det har jag så klart också spanat in en på HM som Ronja skulle bli SÅÅ fin i...



Matchat med detta så skulle våroutfiten vara komplett!





Och dessa sjukt snygga Kavat ecologic skor som heter Tor:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback