Torsdag

Kallt och klart, vackert väder ute idag. Ronja är på dagis och jag och Freja huserar själva här hemma.
Strax efter 11 ska jag åka upp och lämna Freja hos farmor och sen åka in till stan för kiropraktorbesök. Ischiasen är redan mkt bättre, så jag hoppas att det håller sig så.

Ser med glädje fram emot imorgon kväll då jag och Lisa ska på teatern och se på "Gin och bitter lemon" kl 19. Åh, det ska bli jätteroligt att få göra nåt utan barn, och dessutom var det så länge sen jag träffade Lisa pga sjukdomar och annat.

Bjuder på lite bilder på min fina tjejer <3

Freja & Jussi hemma hos mormor.


Bild tagen i tisdags på Alla Hjärtans Dag.


Mystjejer (en lite halvirriterad Freja) i storasysters säng i tisdagskväll.


Ronja posade lite tokigt för mamma igår kväll.


Dags att packa iordning skötväskan innan jag ska väcka Freja och vi ska bege oss upp till världens bästa farmor och farfar som ställer upp i alla lägen. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback