Blogglust åter?

Jag hoppas det!

Den har inte alls funnits där, men nu så hoppas jag...

Julen har varit bra. Härligt avslappnad med god mat hos svärföräldrarna.
I början av februari åker vi upp till Timrå och firar med mina föräldrar. Känns skönast så, och så får jag en chans att kanske hitta några fräsiga julklappar till dem när vi åker till Stockholm över trettonhelgen. Barnen ska vara hos farmor och farfar över en natt och vi ska upp och bo på hotell, gå på Svansjön på Dansens hus (till Mats stora lycka ;-D) och gå på stan. Kanske man hinner med ett besök till Odd Mollys conceptstore då också ;-) Hoppas!

Nu är barnen i säng och jag ska äta lite choklad och titta på The Vampire Diaries. Aaaahhhh.... ;-) Imorgon är det jobb igen.

Lite julbilder...


Kommentarer
Sara - Mamma till Max o bebis i magen (bf 29/12)

Här sitter jag och är hungrig och så kommer värsta julmatsbilden... tack för den ;)

Va kul att din blogglust har kommit åter! KRAM

2012-12-27 @ 00:51:49 | http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback