Shopping till Ronjas och Frejas rum

Jag har surfat lite inredning till flickornas rum.

Idag har jag burit in hyllorna som vi fick av svägerskan, och ställt dem på plats i Frejas rum.
Det blev JÄTTEBRA! Nu är det bara lådor till "hålen" som saknas. Perfekt förvaring! Den sväljer massor, och jag slipper saker på golvet när jag ska dammsuga.



Jag tänker mig denna låda till:

Passar perfekt in i hyllorna.

Denna till Ronjas bokhylla:


Och lampor till Ronjas rum, tak- och fönsterlampa som matchar:




Hittade även en supersöt matta, som jag egentligen inte vet var jag skulle ha men jag visar den bara för att den var så fin! Den är 90 cm i diameter.


Dessa små söta Maileg-kaniner skulle jag kunna tänka mig till flickorna i julklapp t ex *blink blink*


En sån här hade Viggo med sig när han var här och hälsade på, och Ronja ÄLSKADE den! Också tips på julklapp till fröken :-) Också från Maileg.

Alla sakerna kommer från blaelefant.se

Nä, dags att sova. Imorgon ska Ronja på dagis igen och jag och Freja ska ut på prommis med Anna och Elliot på förmiddagen.

Tjingeling!

Kommentarer
Sara - Mamma till Max snart 3 år

Det var mycket fint! Jag får be om ursäkt för att jag varit ganska inaktiv på wordfeud idag. mycket kalasfixande har det varit =)

2011-09-23 @ 23:43:43 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback