Glad midsommar!

Idag är det alltså midsommar. Hoppas på en trevlig sådan med hyfsat väder. Inget regn än så länge, men molnigt. Solen tittar dock fram en hel del, så jag är nöjd :-)
Strax innan två ska vi träffa Micke, Maria och Agnes och Lisa, Mackan och Ida för att gå upp till Kullabacken och delta i midsommarfirandet. Dom reser midsommarstången kl 14, och sen finns det fiskdamm, man kan köpa fika och lotter mm. Jättemysigt, om det är bra väder...

Sen åker vi in till stan och Per, Carro, Elliot och Hedvig för grillning och samkväm. Ronja har valt ut en klänning och både jag, Ronja och Freja har duschat/badat på förmidagen för att bli midsommarfräscha. Jag har också valt ut kläder, blir mina vita jeans, den nya Biarritz summertop och Lovely knitten. Tummen upp! :-D

Men just nu väntar vi på att pappan ska komma hem. Han jobbar och kl 13 stänger vi, så han kommer väl någon gång efter det. Snart ska vi käka lunch, och packa fikakorgen som ska med till Kullabacken. Och INTE GLÖMMA FILTEN!

Sen faller det på min lott att köra hem ikväll, så maken kan ta sig en öl eller två. Eller kanske vin?
Jag hämtade ut mitt körkort i onsdags. Nu är det på riktigt! Dock ser jag förjävlig ut på bilden...

Hoppas ni får en trevlig dag och kväll utan regn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback