110219

Strålande vackert ute, men kallt! Men vi måste ut en sväng, innan vi börjar klättra på väggarna.
Mats jobbar hela helgen, så vi har lite småtråkigt :-(
Kanske ska vi baka något gott? Jaja, ut måste vi i alla fall och få lite kall frisk luft.

Jag har nu bestämt mig för att mitt nästa Odd Molly-köp ur vårkollektionen blir en Crochet Grandma´s Coat.
Har dock ej bestämt mig för färg än, tyckte att den i apricot som jag skrev om häromdagen var lite för blaskig i färgen. Den lila är ju sjukt snygg i färgen, men kanske svår att matcha med resten av mina kläder. Igår satt jag och surfade på Odd Mollys hemsida och hittade denna fina kofta i färgen magnolia. Jättefin och jag har ju mycket rosa så jag har mycket att matcha den med. Visst, Grandma´s Coat är ju den dyraste (så klart!) av de tre jag testade, men den är SÅ användbar och är ju mer som en liten jacka/kappa och har många användningsområden. Så den kommer att vara värd vart enda öre av 2.199:-. Tur att jag har åtminstone 800:- i presentkort, även om dom inte räcker så långt. Tyvärr :-S



Dessa färger har jag också tittat på. Men som sagt, lite svårt att matcha den lila och den i apricot var väldigt blaskig live, och jag bara "försvann".

/Odd Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback