Crocs Mary Jane

Som ni vet så har jag ett par supersköna Crocs, som jag ÄLSKAR och har i princip bott i sen jag fick hem dem i juli.

Jag har ju varit sugen på ett par till Ronja också, men inte haft råd och så fick hon ett par begagnade sandaler av farmor tidigare i somras. Så jag struntade i ett par Crocs till henne!
Fram tills idag, då jag sprang på ett TOPPENERBJUDANDE på nicework.nu idag.
Jag kunde bara inte motstå ett par Mary Jane i färgen Ruby Red till Ronja. Jag fick dem för 99 kr (ord pris 349 kr) och dessutom fraktfritt. Jag beställde i storlek 23-24, vilket jag tror att hon kommer att kunna ha nästa sommar också. Dom brukar vara ganska så generösa på storleken, och Ronja är inte känd för att växa i någon supertakt (hon ska ju ha samma vinteroverall i år som ifjol) så det blir perfekt!

Hon kommer att älska dem!


Jag kan ju tipsa om att dom hade många specialpris på Crocs på nicework.nu, även för vuxna.
Så skynda att fynda! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback