110824 - Min födelsedag!

Idag fyller jag...27 år! Snart 30 :-D

Dagen har varit toppen. Ronja var på förskolan 9-14. Toppen för då hann vi städa och fixa en massa här hemma. Efter att vi hade hämtat henne så åkte vi in till stan. Mats hade inte haft tid att köpa present till mig, så han ville göra det. Och så åt vi middag. Eftersom det är min födelsedag så fick jag välja mat, och jag ville ha hamburgare på Max, så vi åkte dit och åt efter presentshoppandet.
Jag var in på Kings och spanade in Odd Molly-utbudet. Testade lite grejer med kan inte riktigt bestämma mig. Jag har ju fått en massa pengar/presentkort, så imorgon ska jag och Freja åka in och shoppa loss :-D

Vid 19 kom det fikabesök. Svärföräldrarna, Lisa, Marcus och Ida och Tessa, Micke och Julia kom och förgyllde kvällen. Jättemysigt och jag fick en massa bra presenter.
Av Bosse och Anna-Lena fick jag presentkort på Kings. TACK!
Av Tessa, Micke och Julia fick jag en supersöt mjölkkanna i lantlig stil. Tusen TACK!
Och av familjen Österlund fick jag en grön ukulele! WOW! Jag provspelade på en av deras ukuleles och Lisa lärde mig akord. Jag tyckte det var jätteskoj och skämtde om att jag skulle komma dit och ta lektioner hos Lisa lite på skämt. Jag trodde väl aldrig att jag skulle få en alldeles egen! Dessutom fick jag en mapp med låtar som jag kan spela. Nu ska jag träna och träna, och bli duktig :-) TACK Österlunds!
Av Mats och tjejerna fick jag presentkort på Kings och en jättefin liten vit fikabricka som Mats sa att "det skrek Josefine om" :-D Puss och tack fina lilla familjen min.

Jag har så fina människor omkring mig som skämmer bort mig. Jag hade varit nöjd om dom bara hade kommit och fikat med mig och umgåtts. Alla fina presenter var bara en bonus!

En utomordentligt bra dag helt enkelt!

Imorgon jobbar Mats igen och Ronja ska vara på förskolan 9-14.
Jag och Freja ska åka in till stan till kl 10 och se om vi inte kan sätta sprätt på födelsedagspengarna, eller om jag ska avvakta och se vad som kommer in på Kings längre fram. Hmm... Jaja, vi får se imorgon!
En present till Julia ska jag köpa också.

Tack för idag!

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

massor med grattis i efterskott, och lycka till med shoppingen idag!

Kramar

2011-08-25 @ 08:08:38 | http://emmaoskrutten.blogg.se/
Sara - Mamma till Max snart 3 år

Grattis i efterskott!! jag var en dålig bloggläsare igår så missade detta =)! Stor kram!!!

2011-08-25 @ 09:03:40 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback