Sugen på ett OM-plagg

Och kaaanske är det min tur att vinna denna gång. Jag är med och tävlar på ett par Pointelle half mittens, som jag sååå gärna vill ha! Har bara deltagit i en tävling förut, men nu kände jag att det var dags igen. Har suttit och trånat Odd Molly hela dagen, men pga av det stundande bröllopet så finns det inte riktigt pengar till detta överflöd, TYVÄRR! Är även grymt sugen på en Prairie l/s dress i färgen chalk. Kanske ska gifta mig i den istället?! :-D



Det är Bambi som anordnar tävlingen, och den är sponsrad av Fitts and company. Häng på ni med vettja! :-) Alla måste någon gång i sitt liv äga ett Odd Molly-plagg, annars har man inte levt! Själv är jag för tillfället ägare till en Makeout blouse och en T88 dress, men vill väldigt gärna utöka mitt Odd Molly-förråd. Håll tummarna!

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback