På språng

Om en timme ska jag vara hos Ulrika och klippa mig. Måste ju vara fin till Stockholm i helgen. Farmor kommer hit och är med Ronja medans jag klipper mig. Vad skulle vi göra utam farmor och farfar? Jag vet inte. Dom är bäst!
Har suttit och kollat bussar inte till stan imorgon. Måste upp till centrum och köpa linsvätska innan tåget går. Får se vilen buss jag tar. Dom går lite konstigt. Men annars får Mats skjutsa in mig till stan. Han har tagit en semesterdag imorgon och ska vara hemma med Ronja. Vårt tåg går nämligen redan 13.33 så det var tvunget att bli så.
Tänkte att jag ska diskutera lite bröllopsfrisyr med Ulrika nu när jag är där.
Ronja sov bra inatt, inte ett pip har jag hört, och hon sov enda till 7.30. så himla skönt! Jag älskar min unge när hon sover bra. Älskar henne annars också, men i synnerhet då. Det är så himla skönt at få sova ostört!
Nästa vecka ska jag till Jenny ock skissa på bröllopsklänningen. Spännande! Det ska bli så roligt att se vad hon hittar på. Jag litar på hene helt och fullt och jag tror att hon kommer att göra ett toppenjobb. På tal om klänningar...måste snart beställa Tessas klänning till bröllopet. Och se hur vi ska göra med Ronjas klänning.

Hej på en stund / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback