Sjukt trött!

Jag är helt galet trött idag! Helt tung i kroppen och bara blää. Regn och grått ute. Ronja sover och jag har precis trotsat min trötthet och tränat. Ganska duktigt av mig.
Jag vet inte om det är jobbet igår som gjort mig så trött. Jag jobbade ju trots allt 9.00-19.15. Och det är ganska långt när man inte har jobbat sen tidernas begynnelse typ. Men jag är nöjd och stolt med mig själv i alla fall. Allt gick bra på jobbet och jag kom ihåg mer än vad jag trodde. Skönt att ha första dagen avklarad.
Nu kom Mats innanför dörren här. LUNCH!

Later / Jossan

Kommentarer
Sara

förstår att du är trött om du jobbat. Man är ju verkligen inte van. Hoppas du känner dig piggare allteftersom dagen går.

2009-05-18 @ 14:20:47 | http://sarasrum.blogg.se/
Tuss

Å jobb, det är aldrig roligt första dagen men skönt när den är avklard å när man känner sej nöjd med sin insatts=) Hur har din helg vara annars?



Kram kram

2009-05-18 @ 16:19:24 | http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback