Med en kisse i mitt knä

Nu bloggar jag med Mattis i mitt knä. Mysmånsen! Och Ronja gråter till i sömnen hör jag.Vi har varit på öppna förskolan. Det var bara vi idag också, och Brita och Annette så klart. Men det var trevligt och vi tjattrar på som bara den. Supertrevligt! Sen gick jag hem och käkade en sen lunch och läste min spännanade bok, Låt den rätte komma in. Och nu sitter jag här. Ronja sover, jag ska snart väcka henne. Hon har sovit en timme snart. Det blåser ute idag också, fast inte riktigt lika mkt som igår, men tillräckligt! Mulet och en hel del regnskurar. Blä! Får se om vi tar en promenad nu när Ronja vaknat.
Jag körde den nya sylkyn till öppna förskolan förut. Den får klart godkänt. Men jag kommer att köra Emmaljungan när jag går promenader om dagarna. Den är lite bekvämare för Ronja att åka långt i. Måste kolla på ny skötväska då. Finns ryggsäck i samma märke som jag har nu. Måste kollas upp genast.

Puss / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback