Svansjön ikväll

Ikväll ska jag och Anna-Lena gå på Svansjön inne i stan. Det ska bli grymt skoj och jag längtar verkligen. Ronja ska vara hemma och mysa med sin pappa. Dom behöver vara ensamma efter en vecka ifrån varandra.
Ronja kämpar på med maten. Imorse, vid 9.30-tiden åt hon en hel smakportion havregröt. Och sen ammade jag. Igår åt hon nästan en hel burk med morot och palsternacka till middag. Hon fullkomligt slängde i sig. Mums tyckte Ronja. Jag tycker att det luktar skit, och jag skule inte vilja äta det.
På söndag är det 2-års kalas. Ronjas kusin Emil fyller år. Tårta och ballonger utlovades. SKOJ!
I helgen hoppas vi att Ronjas rum ska stå färdigt. Och det är ju så fint, men jag vet fortfarande inte var bilderna finns tyvärr. Jag ska ta tag i Mats och fråga senare. Vi ska fixa barnvakt och åka på IKEA någon helg framöver. En bokhylla ska ju inhandlas och lite andra stora saker, så det funkar inte om Ronja är med. Och så är det skönt att få gå i lugn och ro utan barnvagn osv.

Later / Jåz

Kommentarer
Sara

Max har storlek 68 eller 74. Vi har börjat gått över lite till 74 gällande bodies men byxor har han 68 än så länge. Vad har ronja?

2009-03-06 @ 13:36:04 | http://sarasrum.blogg.se/
Tuss

Åhå så himla roligt att gå på svansjön. Vi var ju på Bounce förra helgen... hur sjukt bra som hellst, ja det var ju bounce så jag hade inte förväntat mej nå annat=) Hur hade du det hemma i norr? Ha en underbar helg där nere, massa kramar till er alla tre.

2009-03-06 @ 20:23:13 | http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback