Hej hopp!

Här försöker vi få något gjort idag. Jag har dammsugat hallen och köket. Men sen bestämde sig lilla prinsessan för att det inte var något skoj att prata med mumintrollen längre. Så det var bara att avbryta. Jag funderar på en liten promenad för att komma ut en sväng. Jag har en massa tvätt att ta reda på också...BLÄ!
Nu ligger Ronja på soffan och tittar på sin egen hand och skriker lite åt den. Knäppte en söt bild på henne förut när hon låg i babygymmet. Tyvärr är den lite "sne", men hon är så söt och skrattar på den.



En till då hon ser lite butter ut också. Men ack så söt ändå!


Tänkte att jag skulle knäppa några bilder sen då hon sitter i soffan. Hon sitter ju inte toppenbra, hon tippar ju lite åt sidan ibland och då får man vara där och fånga upp henne. Men hon är så himla duktig! Ska se om jag får till några sådana bilder senare.
Hittade även bilder från igår som Mats knäppt på Mattis katt.

Kungen av kartongerna.
 

Ja, det var vad jag hade att bjuda på för tillfället.

På återseende / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback