Mina finaste hjärtan!

Oroa er inte, jag finns kvar. Mycket som händer i mig (nej, jag är INTE gravid ;-P) och runt mig. Finns här och läser bloggar men hittar inget att skriva om i min egen blogg just nu. Hoppas komma igen snart...
Över påsken lämnar jag och tjejerna pappa Mats hemma och tar tåget upp till min älskade familj. Som jag önskar att vi bodde lite närmare varandra! Då kanske jag kan skrapa ihop lite schyssta våriga bilder att blogga om. Kanske innan dess till och med, den som lever får se ;-)

Men tills dess lämnar jag er med några bilder på mina underbara barn. Dom är verkligen meningen med livet! Ibland älskar jag dom så att det gör ont i hjärtat. Men lika ofta är jag irriterad på dem, men inte just nu :-)


Kommentarer
Linda

sådär kan det vara ibland... livet går upp och ner. Hoppas det inte är något allvarligt bara...

Stor kram

2013-03-03 @ 19:13:06 | http://familyspace.blogg.se
Åsa

Vill du ha vårbilder att blogga om får du nog åka åt andra hållet är jag rädd... ;) Inte mycket vår i luften här!!

2013-03-04 @ 12:09:13 | http://ebonite.se/esa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback