Rymlingarna hemma och sommarens planer

Nu är svärföräldrarna hemma, Mats åker dit med nyklar så dom kommer in hemma.
Skönt att ha dem hemma igen. Hoppas att dom har haft det underbart!
Imorgon ska svärfar firas, och jag ser fram emot att få höra om allt som dom varit med om, och se bilder så klart!

Har förresten glömt att berätta att vi ska på minisemester till Leksand i sommar.
Lisa och Marcus ska gifta sig!
Den 30 juli går festen av stapeln, och dom ska bli man och fru.
Jag känner mig väldigt ärad av att vi får vara med och dela denna dag med dem.
Dom känner ju så mycket annat folk, så lite speciell måste man ju vara ;-D
Vi blir närmare 100 pers!
Vi har bokat en turistlägenhet i centrala Leksand 29-31/7.
Då är det ju självhushåll, men det kan vara skönt när man har barn. Dessutom har vi ju lillasyster då också,
så det kan ju som sagt vara skönt.
Klädtokig som jag är, så har jag redan bestämt vad jag ska ha på mig :-D
Fast jag hinner säkert ändra mig tusen ggr innan det är dags för den stora dagen.
Men min första tanke var ju så klart klänningen som jag fick av Mats som morgongåva.
Jag har inte direkt haft något tillfälle att ha den, men detta är ju ett ypperligt tillfälle!

Den blir väl fin till festen? Jag vet att den är vit, men jag har pratat med Lisa och Marcus, och det var helt okej. Dom har ingen direkt formell klädsel, utan sommarfin ska man vara. Dom gifter sig ju inte ens i kyrka, utan det blir borgerligt. Då kanske man vill ha lite mer uppsluppet i det mesta.
Jag har köpt ett jättesött klockhalsband av Sofia, i en lång kedja som kommer att passa jättefint till klänningen!
Den är även lite amningsvänlig, vilket är toppen eftersom jag kommer att amma lillasyster då.
Hihi, rolig tanke... Då är vi tvåbarnsföräldrar. Cool! :-)


Det kommer att bli jätteroligt, och jag är så glad för mina fina vänner! <3

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Mysigt med bröllop i sommar, och snygg klänning :)

Hoppas ni får en härlig lördag!

2011-03-05 @ 08:22:45 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback