Jag tror jag har bestämt mig!

Tillbaka till klänningstankarna från igår.
Jag har suttit och tittat och funderat och har nog bestämt mig för två modeller som jag vill ha.

Denna klänning fastnade jag för allra först och har liksom hållit kvar vid den. Men jag tycker att den är snyggare (och mer användbar) i svart än i vitt som jag visade igår. Sen är knäppningen i urringningen nästan ett måste som sagt, med tanke på kommande månaders amning. Sen kan man piffa upp klänningen med en snygg kofta, lite fina smycken och ett par sandaler, eller ett par rosa Calou :-) Den här klänningen kostar just nu 99:- (ord. 199:-) så det gäller att passa på om man vill ha den billigt!


Sen lutar det åt den här, som jag blev störtförälskad i när jag såg den. Älskar jeansfärgen och dom smala axelbanden. Och även här är det knäppning i urringningen, vilket är ett STORT plus. Går också att piffa upp med lite snygga accessoarer, och vips har man förvandlat den till ett lite festligare plagg! Denna modell har även smock på ryggen, och det gillar jag. Billig är även denna, endast 149 pix. Det gillar min plånbok! Den är just nu tunn, och Odd Molly finns inte direkt med i beräkningarna, så då får man budgetshoppa på HM :-)


Jag tror att dessa två kommer att bli standardplagg i sommar när det är varmt. Skönt att slippa ha något som sitter åt när det är varmt, och så döljer dom tjock mage och fula ben :-D

Nu ska jag slå till!

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Härliga klänningar, och dom första tofflorna i inlägget nedanför var ursöta :)

Kram

2011-04-18 @ 10:52:33 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback