Snömodd + barnvagn = DÖD!

Idag gick vi hem till Carro och Elliot och fikade. Men jag trodde knappt att jag skulle komma fram! Jesus Christ, det var jobbigt att dra barnvagnen i snömoddet. Jag precis genomsvett och slut när jag kom fram. Men vi hade trevligt trots detta :-)

Sen har jag ätit god svampstuvning på varma mackor. MUMS! Och Ronja sov igenom detta, så jag fick äta i lugn och ro. Vi är ensamma nu för Mats är med grabbarna på O´Learys och äter mat.

Imorgon ska vi förhoppningsvis till vårt hus och titta. Vi ska mäta lite osv. SPÄNNANDE! Vi har inte varit där sen vi köpte huset, så nu kommer man ju att se det med helt andra ögon.

Nu ska jag äta en påse Gott & Blandat framför tvn. Som att jag behöver det?! Inte...

Jaja / Jåz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback