http://www.angelicawiik.se

Söt-Ronja, lite glad idag :-) Det måste man vara när det är såå tråkigt väder ute!


Idag har Ronja suttit i sin baby-sitter nästan hela dagen, och hon verkar älska det! Så till den milda grad att hon somnade till slut.


Fast hon har suttit i den och varit vaken också idag!




Min nya kärlek, Angelica Wiiks tavlor. MÅSTE HA! Helt underbara tavlor alltså. Gå in och kolla på dessa mästerverk och njuuut! Jag & Ronja var in på Art 21 på Drottninggatan förut och kollade på hennes tavlor live och hörde priser osv. Jag bara måste ha en till vårt hus sen, eller kanske två, eller tre, eller...ALLA! Jag är beroende...sorgligt.

Ja, vi var upp en sväng på stan förut. Inte vill man vara ute i alla fall. Piss-regn och svart som natten ute. Skittråkigt! Ronja har köpt julklapp till pappa Mats. Och han kommer att bli förvånad, vi har fintat ;-P

Jag köpte även lite pepparkaksformer till baket imorgon med Tessa. En gubbe, en gumma, en hund (!), en älg, en dinosaurie och en ängel! Och så har vi ju en kamel eller var det är sen förut. Det blir roligt med lite mysigt julbak.

Nu är Tessas julklapp färdiggjord och beställd och jag är SÅ nöjd! Hon kommer att bli superglad tror jag...hoppas jag! Men det tror jag. Får se om jag hinner ge den till henne innan dom drar till Luleå för att fira där.

Nä, nu ska jag fortsätta att förlora mig själv i Angelica Wiiks underbara värld!

Tills vidare / Jåz

Kommentarer
Åsa

Jodå, det är bra häruppe också, massa plugg bara, så man hinner inte riktigt leva som man vill... Men snart är det ju juluppehåll så man hinner med sig själv igen :) Förstår att du är sugen på att dra iväg med kartongerna nu, slippa släpa i trappor! Kommer du hem ngt framöver förresten? Kram kram.

2008-12-05 @ 20:33:37 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback